sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Maxi Black



 
Pics: Petri H
 
Outfit// Dress: H&M / Jacket: Zara / Shoes: Zara / Bag: Forever21

Black maxi dresses are usually somehow too fancy for me to wear on a normal day. But this one makes an exception. It's really casual. I wore jeans under it because the fabric is so thin you can see through this dress. Allthough I might have worn jeans under it anyways to be honest. I kinda like it that way.

I have to say a word or two about these booties. These are one of the most comfortable shoes I have including all my sneakers and flats. I bought these years ago from Zara and have used these more than my other shoes all together propably. My only problem with these is that they are starting to be all worn out. I've taken these to a cobbler for hundreds of times and they've always been able to do magic and make these last a little longer. Now I think I'm going to have to let them go soon. It really makes me sad. I've also kept my eyes open for a 2nd hand pair of the same shoes but haven't had any luck yet. Still kepping my thumbs up.
I actually have another pair of high heel booties from Zara that I really love and is quite worn already. I don't know why these shoes are for some reason so comfortable.

Do you guys have any shoes you are really loving and would hate to get worn out?

Have a great sunday!


// Mustat maximekot on yleensä jotenkin liian hienoja, jotta osaisin käyttää niitä arkipäivänä. Tämä tosin tekee poikkeuksen olemalla hyvinkin arkinen. Puin mekon alle farkut, sillä kangas on ohutta ja läpikuultavaa. Tosin olisin saattanut pukea farkut alle, vaikkei näin olisi ollutkaan, sillä tykkään tästä yhdistelmästä.

Pakko sanoa muutama sana näistä kengistä. Nämä ovat ehdottomasti yhdet mukavimmista kengistä jotka omista, mukaan lukien kaikki lenkkarit ja muut matalatkin kengät. Olen ostanut nämä vuosia sitten Zarasta ja käyttänyt varmasti enemmän kuin kaikkia muita kenkiäni yhteensä. Ainoa ongelma nyt on se, että ne alkavat olla melko kuluneet. Olen käyttänyt kenkiä suutarilla satoja kertoja ja aina niihin on onnistuttu puhaltamaan vielä lisää henkeä. Nyt kuitenkin luulen, että ne alkavat tulla tiensä päähän. Se on surullista. Olen pitänyt silmiä auki jos löytäsin jostain vähän käytettynä samat kengät, muttei ole vielä ollut onnea matkassa. Pidän edelleen kuitenkin peukut pystyssä.

Omistan itseasiassa toisenkin parin korkealla korolla varustettuja nilkkureita Zarasta, joista todella pidän ja jotka alkavat olemaan tiensä päässä. En tiedä mikä näistä kengistä tekee niin mielettömän mukavat jalassa.

Onko teillä kenkiä, joiden loppuun kulumista odotatte kauhulla?

Ihanaa sunnuntaita!


Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti