keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Gray and Pink

 





Pics: Petri H
 
Outfit//
T-shirt: ASOS / Sweater: 2nd hand / Skirt: 2nd hand / Shoes: Zara / Bag Forever21

Another sunny day in DC. Fall in here is almost like summer in Finland.
I've been having a hard time with my closet for these past months. I'm waiting to get all the summer clothes out and fall/winter stuff in. I don't have room for all of it and these summery fall weathers make it hard for me. I'm also in a process of tossing a lot of clothes. As I mentioned earlier I'll be taking some to a fleemarket in Finland. Unfortunately shoes and bags are mostly too heavy to take with so I'm going to have to list them on eBay propably. And I hate it. It's so much work to take the pictures and pack and send it. Or actually it's not that muck work it's just that I never have the right size boxes and all to put the stuff in so I need to improvise. :D And to add to it, my son doesn't make it any easier by jumping on me and all the stuff I'm trying to pack.

But about this outfit; I don't really know how I ended up putting on something so girly as pink sweater and skirt with heels. Pink and grey go great together in my opinion but I usually pair them together in something bit less ladylike. Maybe it's because of the hat that I felt comfortable in this, who knows. These heels though! I've said it before and I'll say it again; SO comfortable. When I bought these for my sisters wedding I seriously never thought I'd wear them again but here I go again. Sometimes I surprise myself.

Now I'm off to gym. More things black tomorrow!
Have a great week guys!


//  Jälleen yksi aurinkoinen päivä DC:ssä. Syksy täällä on lähes kuin kesä suomessa.
Olen paininut vaatekaappiongelmien kanssa viime kuukausina. Odotan, että voisin tyhjentää kaapit kesävaatteista ja ottaa syys/talvivaatteita tilalle, mutta nää kesäkelit syksyllä tekee tästä haastavaa. Tarkotus olis samalla heivata kaapista muutenkin vaateita ja niin kuin aiemmin totesinkin, osa niistä lähtee mukanani kirpputorille suomeen. Tylsä vaan, että kengät ja laukut on niin painavia, ettei niitä ole järkeä lähteä suomeen lennättämään. Joudun varmaan listaamaan ne eBayhin. Inhoan sitä. Hirveästi tekemistä, että saa kuvat otettua ja sitten vielä myydyt tavarat pakattua ja lähetettyä. Tai no, ei siinä ehkä niin hirvee duuni oikeesti oo, mutta mulla ei ikinä ole sopivan kokoisia laatikoita tai pussukoita niille tavaroille a joudun improvisoimaan. :D Ja pikkumies ei toki helpota pakkaamista yhtään roikkumalla hihassa ja hyppimällä kaiken päällä.

No mutta, asusta sen verran, että en tiedä yhtään miten päädyin pukemaan päälle jotain niinkin tyttömäistä kuin vaaleanpunaisen neuleen, hameen ja vielä korot. Harmaa ja vaaleanpunainen käyvät yhteen mielestäni ihan huippuhyvin, mutta yleensä paritan ne johonkin vähän vähemmän naiselliseen asuun. Ehkä hattu teki jotain ratkaisevaa, jotta viihdyin tässä asussa niinkin hyvin. Mutta nämä kengät! Olen sanonut ennenkin ja sanon uudestaan; niin mukavat! Kun ostin nämä kesällä siskoni häihin, en tosissaan kuvitellut käyttäväni näitä sen jälkeen enää toiste, mutta tässä sitä taas mennään. Yllätän itsenikin välillä.

Nyt salille. Lisää mustia asioita huomenna!
Ihanaa viikkoa kaikille!


Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti